FRI FRAKT I SVERIGE
BESTÄLL MED KLARNA
LEVERERAS TILL DIN DÖRR

    Återbetalnings Policy

    ACCEPTERAR NI RETURER FÖR EN UTBYTE?
    Observera att vi inte accepterar returer för utbyten eller återbetalningar. Vi uppmanar vänligen alla våra kunder att noggrant granska produktlistningar och produktstorlekar innan de lägger en beställning för att undvika eventuella fel i ordern.

    ACCEPTERAR NI ORDERAVBESTÄLLNINGAR?
    Kunder kan begära avbeställning av order endast inom 24 timmar efter att beställningen lagts. Observera att denna begäran inte heller garanterar godkännande då vårt leveranscenter bearbetar order så snabbt de kan. Vi kommer först att verifiera med vårt leveransteam om produkten har skickats, om den inte har det så avbryter vi ordern.

    För avbeställningsbegäran, vänligen mejla oss på info@zolaya.se så återkommer vi så snart som möjligt.

    ACCEPTERAR NI ÅTERBETALNINGSBEGÄRAN?
    Vi kan inte acceptera återbetalningsbegäranden efter att vi har skickat ordern. Vi informerar alltid våra kunder om eventuella förseningar i leveransen.

    Vi accepterar endast ett återbetalningsbegärande om produkten du mottagit är helt annorlunda än din beställning, annan storlek eller annan färg. Vi kan också skicka rätt produkt igen GRATIS.

    Dock, observera att vi är strikta med följande villkor:

    - Produkten är från vår butik
    - Produkten är inte använd på något sätt
    - Begäran MÅSTE skickas inom 5 dagar från mottagandet av paketet.

    För skadade produkter eller produkter som skiljer sig från din beställning, vänligen mejla vårt supportteam på info@zolaya.se och inkludera följande detaljer i ditt mejl:

    - Anledning till återbetalning
    - Bild/video av den produkt du mottagit
    - Ordernummer

    När vi har mottagit ditt mejl återkommer vi inom 24 timmar och om vi har verifierat din begäran skickar vi rätt produkt kostnadsfritt. Vi kan inte utfärda en full återbetalning.

    Vi erbjuder inte återbetalningar om ordern enligt spårningsnumret visar sig ha levererats men kunden inte har mottagit den. Detta relaterar till möjligheter för paketstöld som vi inte är ansvariga för.

    För mer information, mejla oss på info@zolaya.se